Subject: 1750 / Sarapuu ja Pähkli DP ala infrastruktuuri PP_v02
From: Toomas Naelapää <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Krista Einama" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 13:44:29 +0300

Esitan Transpordiametile  korduskooskõlastamiseks Sarapuu ja Pähkli DP ala
infrastruktuuri teede PP, sh ristumiskoht riigitee 11304 Aruküla-Kostivere
km 2,63.

Projektdokumentatsiooni digikonteiner on salvestatud ja allalaetav
alljärgneval lingil

https://www.dropbox.com/sh/29ygonc3tp3dd14/AACQDNGQDDyjsgt2Q0Uq_Kp3a?dl=0

PP on korrigeeritud vastavalt TRAM tehnovõrkude 17.04.2025 ja 30.04.2025
tähelepanekutele ning maade osakonna tähelepanekutele 12.05.2025.

Lugupidamisega

Toomas Naelapää

Projekti juht

Novarc Group AS | A.H.Tammsaare tee 92, Tallinn 13423, Eesti

M: +372 503 9587 | T: +372 626 0038

[email-masked]
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>
<mailto:[email-masked]> |  www.novarc.ee
<http://www.novarc.ee%3chttp:/www.novarc.ee/> <http://www.novarc.ee/>